Aquest és el meu Blog personal.
Aquí hi posaré els meus dibuixos realitzats al Col·legi Kostka: Jesuïtes Gràcia. Disfruteu ;)

jueves, 2 de mayo de 2013

Altres Treballs

Aquests dibuixos que veureu a continuació són treballs que teniem que fer cada avaluació
Venus (50x70cm)
Aquesta venus està dibuixada amb la tècnica del carbonet. Es comença tacant tot el paper ingres amb carbonet i s'extreu el dibuix esborrant amb la goma  fent sortir les llums de la figura. Amb la ajuda de la goma o del drap extreiem el color.
Gerros (50x70cm)
Aquest exercici el vam fer a classe, era un exercici difícil ja que era un dels primers dibuixos de l'any.
Caixes 1 (50x70cm)
Aquestes Caixes les vaig fer amb carbonets. Les parts blanques són les correccions de la professora.
Caixes 2 (50x70cm)
Aquestes caixes les vam dibuixar amb carbonets. La dificultat d'aquest dibuix és la perspectiva.
Exercici classe
Aquest exercici consistia en utilitzar els diferents grafits.
Venus (50x70cm)
Materials: Paper craft, carbonet, cretes(tres tizas)(ocre, sèpia sanguina) i goma de borrar.
Exercici de exàmen
L'Exercici consistia en en dibuixar una cuina.
Exercici Classe
Aquest exercici el vam realitzar a classe per poder provar els grafits de diferents tons.
Cartell Mostra de Musica (Din-A3)
Aquest treball el vam fer per la Mostra de Música que celebrem cada any a la nostre escola, el tema pincipal  és la música així que jo vaig dibuixar una noia que toca el piano. També el vam treballar amb el Photoshop, era una mica difícil ja no teniem ni idea de com funcionava.
Postal de Nadal (Din-A4)
Aquesta postal de Nadal la vam fer cada alumne, amb relació al tema. Està pintat amb la tècnica de l'aquarel·la  Al finalitzar els professors miraven quin era el millor dibuix i qui guanya doncs té el plaer de que la seva postal sigui repartida per tot el cole com a Felicitació. ( Vaig guanyar jo ;P )
Posta de Sol (50x70cm)
 Aquest dibuix correspon a un treball que vam tenir que fer per a l'escola. El treball consistia en repartir-nos entre els alumnes uns versos d'un poema de Salvador Espriu anomenat "He mirat aquesta terra".
Després de decidir el meu vers tenia que transmetre-ho en un paper. De manera que vaig utilitzar la tècnica
de l'aquarel·la.  
Quan la llum pujada des del fons del mar

a llevant comença just a tremolar,

he mirat aquesta terra,

he mirat aquesta terra.


Exercici Pau 1
Amb una cartolina 50x70 cm teniem que dibuixar una situació després d'un pícnic. Només podíem utilitzar el llapis. 


 Exercici Pau 2
En aquest dibuix es demanava que es dibuixes el que veu un Vaquer. El fons és un paisatge del Oest. Teniem que posar figura humana també.


Exposició Caixa Fòrum.
"Seduïts Per l'art "
En aquesta exposició vam anar un alumnes per poder realitzar després un treball sobre l'exposició 

"Seduïts per l'art". El treball consistia en fer la nostre pròpia interpretació d'un quadre. 



“ París desde mi ventana”- Marc Chagall 

No hay comentarios:

Publicar un comentario